kolmapäev, 9. oktoober 2019

Minu tore nädal

Pildi autor mina.
Viimasel nädalal olid mul väga toredad kolm päeva Tallinnas. Käisin enda head sõbrannat aitamas võistlustel ehk Tallinn International Horse Show- l. Tal läks seal väga hästi. Siis ööbisime koos kaks ööd Tallinnas, käisime õues ja vetsime koos aega, oli väga tore. Lisaks sellele käisin ma ka trennides kui tagasi tulime Tallinnast. Viimase nädala jooksul nüüd olen saanud kokku rohkemate sõpradega ja paar toredat uut sõpra. Mul on hakanud lõpuks ka oma hobusega kelle nimeks on Golden Star paremini minema, niiet see nädalavahetus  läheme võistlema.
Loodan, et võistlustel läheb väga hästi.





Pildi autor minu isa.
Pildi autor Marta Vaimand.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar